AnnonsMiele

Ha framtida fastighetstjänster i åtanke när ni tecknar bredbandsavtal

2 maj 2013

När ni funderar på att skaffa bredband eller byta leverantör, börja med ett enkelt grundtest. Ring eller mejla till olika bredbandsleverantörers kundtjänst och notera hur lång tid det tar att få kontakt. Det kan vara en indikation på den tid det kommer att ta att få service och support från operatören om bredbandet går ned i lägenheten.

Tidningen Borätt har gjort en helt ovetenskaplig undersökning för att testa hur snabbt det går att få kontakt med operatören via telefon:

  • Bredbandsbolaget: Över 8 minuters väntetid.
  • Bredband2: 11 minuter.
  • Bahnhof: Svarade med en gång.
  • Comhem: 4 minuters väntan.

Alla

Föregående artikel Projektledaren viktig vid fasadrenoveringen
Nästa artikel Fem planerade år i fjällvärlden blev till en livstid

Lämna ett svar

Skriv din kommentar!
Skriv ditt namn här